понеделник, 3 август 2015 г.

Драгоил 2015

Гостуването ми при Звезда и Веско този път започна с една прекрасна среща в хубаво заведение в Драгоман. Най-сетне се запознах с Валя и Любо ( в лявата половина на снимката), за които отдавна бях слушала само хубави неща от Звезди и Веско.




Красотата на Драгоил, погледната през арката на терасата на вилата на Звезди и Веско:

Поглед от "Орловото гнездо" - наблюдателната беседка 
в градината на вилата на Веско и Звезди:






Из живота в Драгоилската общност: 

Краварят и кравите:



 Козарят и козичките

Групата на независимите патици:



Групата на независимите старци на чешмата

Зайчето и охлювите:



Звезди ме глези с кулинарното си изкуство, а Веско ни снима:


Разходка из Драгоил и любуване на тихото спокойствие на планинския пейзаж:









 Мушмулите:

Ментата, откъсната за мен от Звезди:

Вазата, която искам да нарисувам:

 Нямаше много зеленина в иначе прекрасния двор на Звезди и Веско, но не ми се показват бурените, с които се борят след 4-месечно отсъствие от Бг. 
Затова ето малко красота от оживелите в жегата растения: 




Все пак не мога да не покажа 
бурените на мястото на черитата:

Със снимането на Синята Луна се изложих. На небето тя беше червена, на моята снимка - жълта, е, върви, че доказвай, че това е същата Синя Луна:


Финалът, нежелан, но неизбежен, настъпи. 
В очакване на влака за София:


Няма коментари:

Публикуване на коментар