неделя, 22 март 2015 г.

Моята първа разходка из Детройт


Моята първа разходка из Детройт започна през 2013 година с брънч в това незначително на пръв поглед  краймагистрално заведение. Но моята приятелка и домакиня Марги много добре знаеше какво ми предлага - заведението беше специално подбрано от нея и се оказа много приятно, а пък брънч (brunch) се оказа, че e вид похапване - комбинация между закуска и обяд (breakfast и lunch).


Та така - в очакване на брънча съм.

След брънча се метнахме, естествено, в колата и разходката започна:

Марги ми обясни, че Детройт е конгломерат от малки селища, че центърът или - даунтаун, както му казват американците, още преди много години е напуснат от белите хора след някакъв голям бунт на черните хора и сега там се издигат главно небостъргачите на бизнеса и администрацията.

Паркирахме и тръгнахме. Двуетажната Америка ми приличаше на викторианска Англия (която познавам много добре, както се сещате, благодарение на господин Дикенс).


Голяма работилница за хендмейд красотийки - хората се удоволстват.

И ето какво правят:

 Китайска чайна:


Тихи, пусти, студени улици. Супер чисти.
















Разходката завърши с обяд Маргино производство. Бях много хепи. И пак - благодаря ти, Марги. Искам пак!

Няма коментари:

Публикуване на коментар